Na maanden van voorbereiding gaat Energie VanOns 1 juli naar een compleet nieuwe ICT omgeving. Deze overstap maakt ons toekomstbestendig en draagt bij aan een efficiënte bedrijfsvoering en een optimale klantbeleving voor onze klanten en wederverkopers. Uiteraard veranderen er een aantal zaken.
De komende weken zijn we bezig met het opleiden van onze medewerkers en het omzetten van de data. Vanaf 27 juni om 00:00 uur sluiten we het huidige klantadministratie systeem. In de loop van de dag op 1 juli verwachten wij dat de diensten weer beschikbaar zijn. In deze periode kunnen we tijdelijk geen nieuwe aanmeldingen verwerken of wijzigingen doorvoeren. Tijdens het migratie weekend is ook het klantportaal niet bereikbaar. We informeren onze klanten hier uiteraard ook direct over via de nieuwsbrief en onze website.
Ondanks een zorgvuldige voorbereiding ontkomen we er niet aan dat we tijdens de migratieperiode digitaal en telefonisch op bepaalde momenten minder bereikbaar zijn.